Klacht afhandelen
- Home  / 
- Klacht afhandelen
Om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je om onderstaande klachtenprocedure te volgen.
Stap 1
Ben je niet helemaal tevreden over je vakantieverblijf? Dat is jammer om te horen. Meld je klacht bij Annemarie. Bel of app haar via 06-44684231. We helpen je zo snel mogelijk verder en lossen het graag ter plaatse op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je verblijf verder naar wens verloopt.
Stap 2
Is je klacht, ondanks onze inspanningen, niet naar tevredenheid opgelost? Mail of schrijf ons dan (binnen 1 maand na je verblijf). Samen proberen we dan tot een passende oplossing te komen. Vermeld hierbij het volgende:
- Je reserveringsnummer
- Je adresgegevens
- De datum van je verblijf
Onze contactgegevens:
info@ecolodgedebosuil.nl
Ecolodge De Bosuil
Afdeling Gastenservice
Hekkerdreef 30, 3832 JD Leusden
Stap 3
Als de klacht nog niet naar tevredenheid is opgelost, neem dan binnen 3 maanden contact op met de ‘Geschillencommissie Recreatie’ in Den Haag.
Bekijk de algemene voorwaarden